Julia F: NEW WEEK

maanantai 25. huhtikuuta 2016

NEW WEEK

Mä on aina sanonut, että mulla on varmasti huonoin tuuri ikinä - ja arvatkaas ketkä oli koko viime viikon kipeinä.. Mulle nousi tiistaina yli 39 asteen kuume joka kesti lauantaihin asti, välissä kävi jo normaali lämmössä, mutta aina se vaan nousi. Täytyy yllä myöntää, etten muista millon mä olisin viimeks ollut noin kipeänä että ihan itketti, hah! Nyt onneksi ollaan jo (vihdoin) terveitä! Yskä mulla on vieläki ja ääni lähtenyt, mutta se on pientä verrattuna siihen miten kipee mä olin.

Melkein kaksi viikkoahan tässä meni sairastellessa ja aikalailla neljän seinän sisällä, raukka Hugokin kun esin ite kipeänä eikä pääse leikkimään kavereiden kanssa tai pihalle ja sit mä olin kipeänä niin ei silloinkaan voitu lähtee ulos tms, pari viikkoa me siis vaan löhöiltiin, otettiin rennosti ja katseltiin ohjelmia :D Ärsyttää, että nyt jäi moni kiva juttu välistä tän sairastelun takia, ois ollu leffan kuvaukset, blogi gaalaa jne.. Mutta ihana nyt vihdoin kuitenkin päästä takasin arkeen ja duuniin!

Nyt kun kevät on vihdoin tullut, vaikka aina ei siltä vaikutakkaan kun ulos katsoo (viikolloppuna satoi räntää???), niin otin tänään mun uusimmat kengät käyttöön - ja ne on kyllä supermukavat jalassa! Parhaimmat kengät, ainakin näin pienen käytön jälkeen.

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi <3