Julia F: ÄITIENPÄIVÄ '16

tiistai 10. toukokuuta 2016

ÄITIENPÄIVÄ '16

Eilen oli ihana päivä. Sain heti aamusta ihanan yllätyksen, käytiin uimassa Hugon kanssa ja piknikillä ihanassa auringonpaisteessa Hugon ja Tiinan kanssa. Lisäksi muksu oli hoidossa tehnyt äipälle mitä vallottavimman äitienpäiväkortin ja lahjan, jotka ylpeenä esittelikin. Oli kertakaikkisen ihana päivä, ja oon älyttömän kiitollinen että saan olla Hugon äiti ja sain viettää jo neljännen kerran tätä päivää äitinä. Äitiys on maailman paras työ, mutta samalla myös rankin. Välillä on uuvuttavaa kuunnella kun lapsi vetää itkupotkuraivarit jostain mitättömästä syystä, mutta seuraavana päivänä hississä kun pyytää anteeksi että kiukutteli edellisenä päivänä, en voi olla ajattelematta miten etuoikeutettu mä olen kun oon saanut tollaisen lapsen. Lapsen ehdoilla mennään ja lapsi menee tietysti ykkösenä aina, mutta mistään hinnasta en tästä pystistäni luopuis. Mä tykkään meidän arjesta ja rakastan tehdä Hugon kanssa kivoja juttuja, se miten pieni juttu saa toiselle hymyn korviin tekee tietysti äitikin onnelliseksi.



 ps. pullaleipä = sämpylä...





Oon niin onnellinen just nyt. Paras äitienpäivä tähän mennessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3