Julia F: Maanantai moikat!

maanantai 4. huhtikuuta 2016

Maanantai moikat!

Edellisestä postauksesta vierähtkin jo melkein viikko, ja valehtelematta voin myöntää kaivaaneeni tässä välissä koneen vain kerran esille - ja silloin jostain syystä netti ei suostunut toimimaan. Olo on tosi vapautunut, kun nykyään voin kirjoitella tänne silloin kuin haluan ja olla stressaamatta tästä blogista turhia. Bloggaaminen on mulle tärke harrastus, enkä mä siitä ole vielä valmis luopumaan, mutta yhdessä vaiheessa ahdistus ja stressi blogin päivittämisestä ottivat kyllä vallan ja veivät kirjoitusinnon kokonaan. Nyt otankin sitten ihan niin rennosti kuin siltä tuntuu, ja jos ei ole aikaa tai mitään mistä kirjoittaa - en kirjoita. Nytkin tämä viikko meni ihan huomaamatta, kun vaihdoin sitä työpaikkaa ja aprillipäivänä tein parhaimman (ja onnistuneimman!) aprillipilan ikinä (kannattaa siis seurata mua myös snapchatissa: sukliss , niin näätte realiajassa enempi juttua myös), tehnyt palapeliä yömyöhälle ja muutenkin tässä lähiaikoina on ollut henk.koht elämässä paljon mietittävää ja se vienyt aikalailla viimeisetkin mehut iltasella.

Mutta mitäpä meille kuuluu? Hyvää vaan tällä hetkellä, uus duuni on huippu ja tykkään paljon enempi kuin entisestä. Hugolla on tosin ihan järkyttävä uhma, joka onkin tässä viimesen viikon aikalailla kiristellyt mun hermoja - oottelen vaan, että tää vaihe menis taas pian ohi ja mun tottelevainen muksu tulis bäkkii.



Mitäs teille kuuluu?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3