Julia F: ETEINEN

sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

ETEINEN

Te jotka ootte mun blogia seurannut jo pidemmän aikaa, tiedättekin että ostin vuosi sitten oman asunnon ja sitä ruvettiin remppaamaan ahkerasti. Suunnitelmat kuitenkin meni vähän mönkään, ja into ja taito remppahommiin vähän jäi. Kerkes niin tottumaan siihen rempan keskellä asumiseen, että pikkujutut saivat odottaa. Ja hommaahan täällä riittää vieläkin! Meiltä esimerkiksi puuttuu vieläkin kaikki kynnykset ja jalkalistat, mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa...


Taas viimeset pari päivää meni aika remppatunnelmissa, kun paras ystäväni tuli perheensä kanssa meille mua jeesaamaan. Eli käytännössä me jauhettiin paskaa, lapset leikki ja ystäväni mies remppaili, haha! Noiden parin päivän aikana monta pikkujuttua valmistui, tää näyttää taas niin paljon valmiimmalta että oikein itkettää! Vihdoin mulla on eteisessä naulakko ja kenkäteline - sitä nimittäin oli kyllä odotettukin! Ja mä rakastan tuota, aivan ihana. Vielä ainakin, kun on siistinä.. Parit takit tosta vielä puuttuu, kengät ei kaikki mahtunu tuohon mitenkään, mutta tuohon laitoin ne kaikista käytetyimmät ja muut saa olla vaatehuoneessa (jota muuten kanssa laitettiin vähän uuteen uskoon!). Ps. Kuten huomaatte, takit ja kengät vaatis vissiin vähän pesua, heh..
Allaolevassa kuvassa näkyykin toinen yksityiskohta meidän eteisessä, tovin se on kyllä jo siinä ollutkin, mutta halusin senkin nyt samalla kuvata teille, koska tykkään siitäkin hirveesti. Toi kohta on nimittäin vähän hankala enkä oikein keksinyt mitä muuta siihen olisin laittanut, ja tohon saa nyt kivasti avaimetkin talteen.


Kiinnostaako teitä tällaset sisustusjutut? Mä ite ainakin tykkään näistä ja ajattelin, että tällaset pienet "sneakpeakit" vois olla kivempia kuin koko kämpän esittelyvideo, koska täällä ei siis vielä ole täysin valmiina sisustukseltaan ykskään huone. Millainen sisustusmaku teillä on?

3 kommenttia:

  1. Kiinnostaa!! Kivalta näyttää :)

    VastaaPoista
  2. Mua ainakin kiinnostaa kaikki kodin sisustukseen liittyvät postaukset!
    Kivan näköinen eteinen on, selkeä ja simppeli:) Suurin haaste varmaan just on se, että miten kenkätelineen saa pysymään noin hyvän näköisenä! Meillä aina kaikkien kengät ihan levällään, vaikka telinekin on olemassa...
    -Tiia

    VastaaPoista
  3. Kiinnostaa sisustusjutut! Oon sneakpeakien kannalla mut sit taas toisaalta vois olla kiva nähdä loppujenlopuks sellainen nopea esittelykierros josta hahmottais esimerkiks huoneiden paikat ja silleen. Sitkun kaikki yksityiskohdat on esitelty erikseen!

    PS. Sano jos tarviit listojenlaittoapua, mä autan! :P

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3