Julia F: Terveiset sairastuvalta!

maanantai 18. huhtikuuta 2016

Terveiset sairastuvalta!

Mun oli tarkoitus tulla eilen jo kirjoittelemaan teille, mutta kuinka ollakkaan pienimmäiselle nousi eilen kuume ja päivä menikin pienen kuumepotilaan kanssa lepäillessä. Yöllä sitten mä heräsin kun oli hirveen huono olo, ja yrjötautihan se sitten iski nyt muhunkin. Onneks se meni yössä ohi, mutta tää päivä on kyllä mennyt aikalailla sängyssä voimia keräillessä. Toivottavasti nää nyt tästä helpottais ja päästäis takasin arkeen kiinni!

Eilen päivällä mä alotin vähän remppailemaan tota meidän vaatehuonetta, kun tuntuu että pää hajoaa tänne neljän seinän sisälle ja samaan aikaa on tylsää vaikka oliskin miljoona hommaa tehtävänä! Tuo projekti nyt jäikin sit aika pahasti kesken, koska tänään ei oo mielessäkään käynyt mikään maalailu.. Mä osaan kyllä valita aina hyvin nää ajat kun rupean jotakin tekemään, nimittäin meillähän tosiaan alkoi toi julkisivuremontti ja oon joutunut nyt jo kaksi kertaa siirtämään tuota aikaa milloin meille vaihdetaan uudet ikkunat näiden sairastelujen takia. Huomenna aamusta ne varmaan kyllä tulevat.... Näkisitte miltä tää kämppä nyt näyttää!  Voitte kuvitella noi vaatehuoneen kamat ympäri kämppää nyt, ja sit vielä kun piti siirtää kaikki kalusteet 1,5metrin päähän ikkunoista - tää on kyllä kauhea kaaos!

Tästä tuli kyllä taas niin sekanen postaus ettei tosikaan, mutta älkää välittäkö! Vielä yksi juttu tuli mieleen! Mulla on paljon ylimäärästä tavaraa, Hugon vanhoi vaatteita ja joitain mun vanhoja jne, ni mietin että kiinnostaisko teitä blogikirppis? Vai myynkö ihan vaa jossaki facebookissa :D Pakko saada noi tavarat pois täältä lojumasta ja viemästä tilaa.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi <3