Julia F: SUNDAY

sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

SUNDAY

Ihanaa sunnuntai-iltaa! ♥ Mä alan olla jo aikalailla valmis painumaan pehkuihin, vaikken viikonloppuna olekkaan oikeastaan juuri mitään tehnyt - nukkunut, syönyt ja katsonut leffoja. Mulla oli siis vapaa viikonloppu, Hugo oli isällään eikä mulla ollu töitäkää. Aika rennosti siis meni tällä kertaa, mutta hyvä vaan - nyt on lähiaikoina tulossa sen verran ohjelmaa että akkujen latailu teki varmasti hyvää!

Mun oli tarkoitus tänään tehdä teille videota, ja sitä me Hugon kanssa itseasiassa parikin kertaa kuvailtiin, mutta aina kuvaaminen keskeytyi jostain syystä (noin 9/10 lapsi liittyi jotenkin siihen syyhyn.. :D) ja yhden onnistuneen sainkin sitten kuvattua, mutta äsken ajattelin katsoa sen videon läpi - enkä mä hitto sellasta voi julkasta! Miten sitä ihminen voikaan näyttää välillä rumalta, haha. Ajattelin ruveta kuvailemaan videoita teille aina kerran viikossa, sunnuntaisin - perus höpöttelyjä ja kaikennkösiä! Eli jos teillä on jotain videopostaustoiveita niin laittakaa niitä kommenttiboksiin ♥


Mutta nyt tää mimmi lähtee untenmaille - aamulla hammaslääkäriin..... Öitä! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3