Julia F: takatalvi pääsiäisenä?

perjantai 18. maaliskuuta 2016

takatalvi pääsiäisenä?

Tänään kieltämättä vähän kyllä masensi kun herätessä katsoi ulos - se keväinen maisema olikin muuttunut niin talviseksi kun vaan voi! En varmaan oo ainoa joka oottaa kunnon kevättä ja kesää jo kuin kuuta nousevaa? ♥

Kyllä se aurinkokin vaan kummasti piristää, vaikka oonkin nyt lähiaikoina ollut ihan sika väsynyt jostain syystä.. Tänä aamuna piti vielä nousta normaalia aikaisemmin ylös kun Hugolla oli hammaslääkäri heti aamusta ja sit vielä mulla oli iltavuoro töissä. Vaikka sunnuntaillekkin on jo suunnitelmia, niin pakko sanoa, että kyllä se vapaapäivä houkuttaa nyt jo! Jos ei olis vielä mitään suunnitelmia, niin mä kyllä löhöisin koko päivän yökkärissä kotona, haha.


Jokos te ootte laittanut pääsiäiskoristeita esille? Mä en tajua miten tää aika meni taas näin nopeesti ja mä oon taas myöhässä koristeluiden suhteen! Tänään laitettiin rairuohot kasvamaan ja parit (kärsineet) tiput sekaan, muutaman pikku koristeen oon kaupasta ostanut mutta siihen se sitten näköjään taas jäi. Joka vuosi mulla on kovat suunnitelmat koristeista jne, mutta jotenkin aina nää juhlat yllättää mut - joka vuosi, hah! Meidän pitäs Hugon kanssa keretä vielä huomenna käydä keräämässä virpomisoksia sunnuntaille, ja nehän pitäis tottakai myös keretä koristelemaan että pääsee virpomaan ;) Meneekö teillä lapset virpomaan? Juhlitteko te pääsiäistä?

2 kommenttia:

  1. Meillä ei virvota, kukaan tuskin varautunut ostamaan Lumille rusinoita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Lumi :DD Mä oisin voinu ostaa Lumille rusinoita! :DD

      Poista

Kiitos kommentistasi <3