Julia F: ÄITIENPÄIVÄ '17

keskiviikko 17. toukokuuta 2017

ÄITIENPÄIVÄ '17

Tänäkään vuonna mä en herännyt äitienpäivänä sänkyyn kannettuun aamupalaan tai kukkapuskaan, mutta mulla on jotain miljoona kertaa parempaa kuin aamupala sänkyyn kannettuna (Ei sillä että mä siitäkään olisin pahitteeks laittanu, hah) - tuo neljä vuotias joka kertoo kuinka paljon hän rakastaa ja heti perään muiskauttaa vielä märän pusun! Välillä mä revin hiuksiani päästäni ton lapsen takia mutta on se vaan parasta mun elämässä ❤ Hugo on ihan mahtava tyyppi ja on etuoikeus saada olla juuri tuon tyypin äiti - parempaa tehtävää mä en kyllä osaa edes kuvitella. Tänä vuonna sain viettää äitienpäivää viidennen kerran - hullua!



Välillä mä mietin oonko mä oikeesti huono äiti, tai oonko liian lepsu, osaanko olla tarpeeks tiukka, annanko tarpeeks huomiota ja rakkautta, voisinko tehdä jotakin erilailla.. Ja varmasti voisin tehdä montakin asiaa erilailla, parantaa monessa asiassa, mutta kyllä mä silti omasta mielestäni hyvä äiti oon - teen kaikkeni Hugon puolesta ja rakastan sitä enemmän kun kukaan muu vois rakastaa. Haluun antaa Hugolle hyvän ja onnellisen lapsuuden, haluan että Hugo voi luottaa muhun asiassa kuin asiassa ja tietää että mä olen aina tässä, haluan että mun lapsesta kasvaa kunnollinen nuori mies joskus. Tasapainoinen teini sekä aikuinen. Hyväkäytöksinen ja muita arvostava ihminen, siihen mä pyrin parhaani mukaan.


Hugo oli askarrellut päiväkodissa ihanan kortin mulle, ja toi mulle keksejä - jotka kuulemma muut oli tehnyt, haha! Ja jäbä kyllä ahmi itse ne keksitkin. Sunnuntai oli silti ihana päivä, vaikkei mitään erikoista ollutkaan. Tai no, voishan tuota auringonpaistetta ja lämmintä ilmaa siksikin sanoa.. Hengailtiin partsilla ja nautittiin lämmöstä ja auringosta kun se kerrankin oli mahdollista. Käytii jätskikaupoilla ja grillattiin. Me kylläkin katottiin Hugon kaa vierestä, mut anyway. Syötiin grilliruokaa sikana ja vitsi miten hyvää se oli pitkästä aikaa! Mun on tehnyt mieli jo pidemmän aikaa leipoa jotain, mutta koska Hugolle ei ihan uppoo leipomukset niin en oo viittiny itelleni leipoa, mutta väsättiin me Hugon kanssa sitten maanantaina pätkiskakku kumminkin ja ihme ja kumma se jopa maistui Hugolle, ainakin vähän! :) Mä aina kehun kaikille kuinka paljon tykkään leipoo ja että oon siinä ihan hyväkin vielä, mutta eiköhän tälläkin kertaa käynyt vähän pikku äksidentti ja meinas koko kakku lentää seinään kun meni hermot - mutta ihan hyvältä se silti maistu, haha.


Sunnuntai oli  kyllä ihan sika ihana päivä jotenki. Ja mun elämäkin on aika ihanaa. Toivottavasti teilläkin oli ihana päivä - ja hei vielä jälkikäteen kaikille äideille hyvää äitienpäivää! ♥













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3