Julia F: AIKUISTEN KAVERIKIRJA

torstai 8. kesäkuuta 2017

AIKUISTEN KAVERIKIRJA

Lapsi on vielä hetken isällään, ja mä päätin nyt vihdoin avata bloginkin pitkästä aikaa! Haha itseasiassa oon tänne kirjotellut vaikka mitä, mutta ne postaukset on aina jääneet luonnoksiin odottelemaan kuvia tai milloin mitäkin, ja loppujen lopuksi en oo muistanut niitä edes tulla julkaisemaan. Mutta ehkä mä tän nyt julkaisen samantien, niin ei jää tämäkin roikkumaan! Edit. Lapsi kerkesikin tulla jo kotiin ennen kuin sain tämän julkaistua, ja meinaspa taas jäädä tulematta uudestaan koneelle, mutta jes muistin!

Bongasin jo kuukausia sitten jostain blogista hauskan blogihaasteen ja tarkoitus oli tehdä se jo silloin itsekkin, mutta kuinka ollakkaan - sekin jäi julkaisematta, joten tehdäänpä tämä nyt sitten uudestaan, mun mielestä on ainakin kiva lukea toisten vastauksia joten tehkää tekin ihmeessä ♥




Nimeni on: Julia
Jotkut tosin kutsuvat minua: Julle, Jultsu, Julle Ankanpää/Ankanpoikanen (isi) ja mitä näitä nyt on :D
 Olen syntynyt vuonna: 1993, eli olen siis 23-vuotias? Vissiin, haha. Muistan kun aina pienenä ihmettelin miten joku ei muista omaa ikäänsä, mut nykyään pitää itekkin aina miettiä että paljonkas sitä jo ollaan.
Lapsuuskotini langallinen numero: Ei hajuakaan enää
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Lastenhoitaja tais olla pitkäkestoisin juttu, välillä ne aina vaihteli. Tietty laulajan ja näyttelijän jälkeen :D
Mutta isona minusta tulikin: Tällä hetkellä työskentelen myyjänä elisa shopitissa



Täydellinen puoliso: Luotettava, huomioiva, välittävä & rakastava. Ja lapsirakas ehdottomasti! Sellanen kenen kanssa voi olla täysin oma ittensä ja on hauskaa yhessä. Tietty kiva tyyli, ja ulkonäkö muutenkin ei oo pahitteeks !
Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Ois ihana nukkua enempi ja näkisin enempi kavereita ja Hugon kanssa touhuisin enempi
Harrastan nyt: Tällä hetkellä en oikeestaan mitään, tätä blogia kai? Mut tätäkin viime aikoina oon kirjotellut niin harvakseltaan ettei sitäkään varmaan edes lasketa, hah.
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Cheek tai Antti Tuisku :D


Noloin teeveeohjelma josta pidän: Noloudesta en osaa kyllä sanoa, mut salkkarit on ehdoton lemppari ohjelma.
Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Oon aika huono kokkaamaan, mut leipomisessa oon iha hyvä! :)
Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: katon videoita kun jenkkisotilaat palaa perheidensä luokse.
Lapsuuteni lempilelu: Mulla oli semmonen pehmopupu jolla oli vaaleenpunaraitanen masu!
Lempilelu nykyään: Tykkään rakennella Hugon pikkulegoilla :D tai siis kasata ne. Lasketaanko?
Salainen paheeni: Tupakanpoltto. Pitäs päästä eroon, taas.
Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Syön liikaa herkkuja (suklaata)...
Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Kaikella on tarkoituksensa.


Meillä alkaa reilun viikon päästä loma ja paljon lomasuunnitelmia jo onkin kertynyt, kaikkea ei varmasti keretä kyllä edes toteuttamaan, mutta me kyllä jo niiin ootetaan lomaa ♥ Millon teillä on lomia, ja mitä suunnitelmia teillä on?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3