Julia F: KIIRETTÄ PUKKAA

maanantai 12. joulukuuta 2016

KIIRETTÄ PUKKAA

Huhhuh miten kiirettä on ollut, ei kyllä oo ollut tietoakaan siitä rauhallisesta joulun odotuksesta. Itseasiassa ei oo kyllä kerennyt edes nauttimaan yhtään joulun odotuksesta, enkä vieläkään voi uskoa että hitto enää alle kaksi viikkoa jouluun! Rakastan joulua, mutta se tulee ihan liian nopiaa, koska mulla on miljoona ja yks juttua tehtävä vielä..

Muutama postaus onneksi on jo takataskussa, niin ettei tämä blogi tyystin hiljene vaikka kiireitä onkin. Mulla on jouluun asti varmaan jokaiselle vapaa päivällekkin jo suunnitelmia, mutta ihmettelen missä välissä mä oikeesti noi kaikki muut hommat kerkeen tekemään. Pakko tehdä tänään kyllä to do -lista, niin hieman helpottaa kun tehtävät asiat on siinä paperilla. Jonkinlaisen listan voisin kyllä täälläkin julkaista, jos teitä kiinnostaa mitä meillä on vielä tekemättä haha?


Alkuviikko oltiin töissä, torstaina Julia lähti meiltä taas pois ja perjantaina me lähdettiin suoraan töiden jälkeen ajamaan Mikkeliin. Mulle tulee aina ikävä Mikkeliä, koska siellä mun perhettä asuu oikeesti muutaman sadan metrin säteellä vaikka kuinka paljon, mutta kyllä Vantaalla mun koti on. Mut kyllä tuo viikonloppu vaan on lyhyt aika, perjantaina oltiin perillä joskus yhdeksän aikaan illalla ja kotona eilen kymmenen aikaan, tosin eilen pysähdyttiin kyllä matkalla sukulaisille yms. Mutta kuitenkin, yhden päivän siinä vain kerkes oikeestaan olemaan, ja tällä kertaa sekin meni kummipojan synttäreitä juhliessa. En voi käsittää miten siitä on jo kohta 7vuotta kun tuo jäbä synty ! <3 Vitsi miten harmittaa kun ei asuta samalla paikkakunnalla, pääsis serkukset leikkimään ja itsekin enempi näkemään siskon poikia. Huomaako miten mulla ajatukset hyppii!


Yritän nyt muutaman päivän aikana hoitaa mahdollisimman paljon asioita ja juosta pää kolmantena jalkana niin, että sitten saan ens viikon vaan olla ja rauhottua, fiilistellä joulua. Joulun fiilistelystä tulikin mieleen, että jos ette oo vielä leiponut pipareita niin olis tulossa piparitaikinan reseptiä blogin puolelle tällä viikolla ;) Me ollaan jo syöty eka satsi, joten pakko tehdä toinen vielä!



Haha huomasin juuri kuvia selaillessa että synttärisankarista ei tullut yhtään kuvaa, tai no yksi - jossa jäbä ilmeilee.. Tiedättehän, noi 7v pojat eivät ehkä niin malta olla kameran edessä ;D Mutta joo mä jatkan nyt muiden hommien parissa, ja sitten nukkumaan, oon ihan poikki jo! Missä vaiheessa muuten teidän jouluhommat on? :) Hyvää yötä tyypit ♥






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3