Julia F: INSPIRATION BLOG AWARDS '16

tiistai 22. marraskuuta 2016

INSPIRATION BLOG AWARDS '16

Kotiuduin sunnuntaina Ruotsin risteilyltä missä oltiin duuniporukalla, joten eikö siitä oo sopiva aika palata takaisin blogi gaalaan, haha. Risteily oli kiva, vaikka mulla iskikin siellä hieman koti-ikävä - ja tuliaisina kotiin toin sitten mahataudin! Joten ei mennyt risteily ihan niinkuin olin suunnitellut ja odottanut, mutta pikkuhiljaa tässä aletaan olla taas elävien kirjoissa (*kopkopkop* Hugo ei oo vielä sairastunut, ja toivottavasti ei sairastukkaan) ja sain jopa aikaiseksi avata koneen. Mutta nyt niihin gaalatunnelmiin!
Indiedaysin Inspiration Daysta päästäänkin jatkamaan juttuja hieman illan tapahtumien puolelle - joka oli sekin huikea! Päivätapahtumassa viihdyin niin hyvin, että kiireellä sitten kirjaimellisesti juoksin kotiin sukkahousuostosten kautta, haha. Kotona ystäväni Julia odottelikin jo mua ja korkattiin skumppa, ja puhuttiin tyttöjen juttuja ja hengailtiin. Arvatkaa muuten kuinka monta kertaa saatiin kunnon naurut esittäytyessämme illalla "Moi oon Julia, ja tässä on Julia" ? Oli huippua päästä viettämään iltaa kunnolla yhdessä, Julia kun asuu vielä tällä hetkellä Oulusta (jos vielä muistatte niin sieltä mäkin pääkaupunkiseudulle muutin), ja yhdessä juhlimaan pääsy ei ole mikään itsestäänselvä juttu. Höpöteltiin, naurettiin ja ehkä mulla muutama kyynelkin tuli siinä hetkistelyn lomassa <3 Hitsi miten ihania tyyppejä oon saanut mun elämään! Meillä itseasiassa oli niin kivaa, että aika meni kuin siivillä ja oltiin noh, hieman myöhässä aikataulusta. Eksyttiin ja paleltiin, mutta monen mutkan kautta me loppujen lopuksi löydettiin takaisin Konepajan Brunoon ja kohti Blogigaalaa! Kerettiin sopivasti katsomaan palkintojenjakoa muiden kanssa ja kerettiin me myös hengailla tyyppien kanssa ja ottaa muutama kuvakin paikan päällä!



 Paprika, Salla, Klara, Sofia, Laura, Janina, Iina, (mä,) Agu, Julia, Heli & Jenina <3

Kuvat:
Ville Malja, 
Tapahtumakuvaaja
Henri Ilanen, Logoseinä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3