Julia F: BLOGGER'S INSPIRATION DAY 16′

sunnuntai 13. marraskuuta 2016

BLOGGER'S INSPIRATION DAY 16′

Nyt alkaa pikkuhiljaa olla viikon takaisista blogikinkereistä selvitty, joten ehkä tää kirjoittaminen nyt jo luonnistuu - toivonmukaan ;)

Pitkän aikaa bloggaaminen, tai oikeastaan edes oman blogin miettiminen, sai aikaan enemmän negatiivia kuin positiivisia fiiliksiä – ja se näkyi. Bloggaamisesta tuli enemmänkin pakkopullaa kuin että siitä olisi nauttinut, ja se olisi pitänyt tajuta aikaisemmin jolloin olisi pitänyt ottaa aikalisä koko touhusta. Liian kauan yritin vaan jatkaa vaikka se fiilis minkä takia mä alun perin aloin kirjoittamaan oli jo aikoja sitten hävinnyt, luulin että se palaisi kunhan vain jatkaisin kirjoittamista. No niin ei tietenkään käynyt, päinvastoin, se vaan sai aikaa sen että mielenkiinto koko touhuun katosi.
Kunnes nyt, monen kuukauden hiljaiselon jälkeen, bloggaaminen tuo taas enemmän niitä positiivisia fiiliksia kuin negatiivisia – miten sen totta kai kuuluukin olla! Jonkin aikaa oon jo kypsytellyt ajatusta, että pitäiskö mun palata kirjoittamaan. Ja mikä parempi hetki palata takaisin tähän maailmaan kuin bloggaajien ammattitapahtuma! Onnekseni pääsin mukaan tapahtumaan, vaikka blogini olikin ollut jo pidemmän aikaa hiljainen, koska tapahtumassa oli kyllä huippua. Vaikka innostus blogia kohtaan olikin jo aiemmin palannut, niin kyllä tuo tapahtuma nosti sitä entisestään! Tykkään kaikista blogitapahtumista kyllä ihan hirveesti, se yhteenkuuluvuuden tunne mikä siellä tulee jotain ihan mahtavaa. On niin hienoa saada olla osana/mukana noin uskomattomassa porukassa, niin paljon erilaisia ihmisiä, joita kuitenkin yhdistää se yksi asia - rakkaus bloggaamista kohtaan.


Lauantaina siis treffattiin tutulla mammaporukalla keskustassa ja mentiin yhdessä sitten Konepajan Brunoon - josta löydettiin vielä loput meidän porukasta, jotka olivat tulleet suoraan sinne. Miettikää, että mä oon vaan ja ainoastaan blogin kautta saanut ihan huippuja tyyppejä, oikeita ystäviä, mun elämään!

Käytiin tuoksuttelemassa Hugo Bossin pisteellä heidän uutuustuoksujaa, niin naisten tuoksua kuin miestenkin - ja täytyy kyllä sanoa, että hitto mä rakastuin nuihin tuoksuihin! Mulla on muutamia semmosia ihan lempparituoksuja, mutta uusia tuoksuja mun on aina tosi vaikee löytää - paljon on tietysti kivoja, mutta mikä on just se täydellinen, se on vaikeeta. Varsinkin jos menee kauppojen hajuvesihyllyille kun ne tuoksut sekottuu siellä ja tottakai omalla iholla se tuoksu voi olla erilainen. Mutta toi Bossin uusi the Scent - täydellinen, käykää tuoksuttelemassa !


Kaksi mun toista lempparipistettä päivätapahtumassa oli Veromodan&Vilan piste, sekä Instrumentariumin piste. Jälkimmäisestä kerron lisää omassa postauksessa, joten malttakaa hetki! Veromodan&Vilan pisteessä tykkäsin siitä, että sai itse tehdä ja luoda omannäköisen asukokonaisuuden sekä tietysti ihastella niitä kaikkia vaatteita. Siellä oli siis stailaushaaste menossa, ja huomasi kyllä että jengiä se piste kiinnosti Mä oon itse aika rento pukeutuja, tärkeintä mulle on miltä vaatteet tuntuu päällä vaikka tottakai se ulkonäkökin on tärkeää. Sen takia mun asu koostuikin pehmeästä harmaasta neuleesta (tää vuodenaika varmasti vaikutti värivalintaan ;)) sekä mustista nahkapöksyistä ja yksinkertaisesta mustasta laukusta. Käytössä lisäisin asuun vain kivat kengät, joko mukavat lenkkarit tai mustat saappaat ja pari yksinkertaista korua/kellon, ja asu olisi täydellinen! Tuon asun voi käydä muuten tsekkaamassa mun instagrammista, niinkuin muitakin kuvia tapahtumasa, ja sieltähän mut löytää @sukliss !


Tänä vuonna päivätapahtuma oli mun mielestä vielä onnistuneempi kuin aikaisempina vuosina, tila oli loistava - oli ihanan avaraa ja tilaa liikkua! Myöskin pisteet olivat kivoja ja yleinen tunnelma oli iloinen ja lämmin. Kiitos vielä Indiedaysille että pääsin osallistumaan päivätapahtumaan, ja kaikille ihanille kiitos seurasta! <3 Ensi vuonna toivottavasti taas uudestaan!
Kuvat:
Ville Malja,
Tapahtumakuvaaja
Emma Tähkäpää, Logoseinä



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3